Splošni pogoji
Splošni prodajni pogoji LPP
Splošni prodajni pogoji Spletne prodaje LPP (v nadaljevanju: splošni pogoji spletne prodaje) so sestavljeni v skladu z v nadaljevanju navedenimi predpisi, to so Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (Uradni list RS, št. 130/22), Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) (Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O in 30/24 – ZIUETDS), Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) (Uradni list RS, št. 163/22) ter Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L 119, 04.05.2016, str. 1–88), in določajo delovanje spletne prodaje ter urejajo poslovanje in razmerja med družbo JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o., kot ponudnikom oziroma upravljavcem spletne prodaje, in njenimi uporabniki oziroma kupci.
Poleg veljavne zakonodaje in teh splošnih pogojev urejajo uporabo spletne prodaje tudi vsakokrat veljavni Splošni prevozni pogoji – MPP (za prevoz potnikov in prtljage v mestnem javnem linijskem prevozu potnikov) ter Splošni prevozni pogoji - medkrajevni, razen če iz teh splošnih pogojev ni razvidno drugače. V primeru, če Splošni prevozni pogoji – MPP (za prevoz potnikov in prtljage v mestnem javnem linijskem prevozu potnikov) ali Splošni prevozni pogoji - medkrajevni in ti splošni pogoji niso usklajeni, veljajo za uporabo spletne prodaje ti splošni pogoji.
Spletno prodajo LPP upravlja >JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o., Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana, ID številka za DDV: SI66742790 (v nadaljevanju: ponudnik in/ali LPP d.o.o.). Več o ponudniku in vizitko ponudnika dobite na naslednji povezavi: http://www.lpp.si/ ter na koncu teh splošnih pogojev spletne prodaje.
Seznam produktov za spletno prodajo
- Polnitev dobroimetja (Kupec opravi nakup dobroimetja do višine razlike med obstoječim dobroimetjem, ki ga že ima na kartici, in vrednostjo do največ 50,00 EUR. V kolikor je vrednost kupljenega dobroimetja višja od omenjene razlike, se celotno kupljeno dobroimetje ne bo naložilo na kartico Urbana že ob prvi validaciji na avtobusu, urbanomatu oziroma drugi terminalski infrastrukturi IJPP, temveč postopoma ob naslednjih validacijah, potem, ko bo porabljen del sredstev oz. dobroimetja na kartici. Enako velja, če kupec po opravljenem spletnem nakupu polni dobroimetje na prodajnih mestih Urbane še pred prevzemom dobroimetja iz spletnega nakupa in tako skupna vrednost dobroimetja presega 50,00 EUR).
- IJPP Mestna in medkrajevna mesečna in letna subvencionirana vozovnica za dijake in študente (obdobje nakupa terminskih vozovnic določa 114 č. člen Zakona o prevozih v cestnem prometu (ZPCP-2)).
- Mesečna šolska vozovnica za osnovnošolce (za območja 1, 2 3).
- Letna prenosna vozovnica (velja znotraj skupine postajališč Mestne občine Ljubljana).
- Letna splošna vozovnica (za območja 1, 2, 3).
- Mesečna prenosna vozovnica (velja znotraj skupine postajališč Mestne občine Ljubljana).
- Mesečna splošna vozovnica (za območja 1, 2, 3).
Nakup mesečne vozovnice za tekoči mesec je možen samo do vključno 20. dne v mesecu. Po tem datumu lahko mesečno vozovnico za tekoči mesec kupite v potniškem centru LPP na Slovenski c. 56 v Ljubljani, na Avtobusni postaji Ljubljana na Trgu Osvobodilne fronte 4, Ljubljana in na prodajnem mestu PAV, Turizem in rent-a-car na Cankarjevem trgu 4, Vrhnika.
Pogoj za nakup terminske vozovnice (mesečna, letna) je, da ima kupec na brezstični kartici Urbana ali kartici integriranega javnega potniškega prometa (v nadaljevanju: IJPP) zapisano ustrezno pravico (dijak, študent, splošna, …). Ustrezno pravico na kartico zapiše izdajatelj kartice ob sami izdaji kartice. Polnitev dobroimetja se lahko izvede na rumeno ali zeleno kartico Urbana (vrsta pravice na kartici ni pomembna).
Opomba:
Nakup mesečne vozovnice s popustom za brezposelne osebe prek spletne prodaje LPP na naslovu https://urbana.jhl.si/ ni mogoč.
Nakup v Spletni prodaji LPP lahko opravite vse dni v tednu, 24 ur na dan. V kolikor potrebujete pomoč pri nakupu pošljite e-sporočilo na naslov spletna.prodaja@lpp.si.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se obvezuje, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko Spletne prodaje LPP v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani ponudnika (LPP d.o.o.) oziroma ponudnikovega pogodbenega tehnološkega izvajalca. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo ponudnik oziroma ponudnikov pogodbeni tehnološki izvajalec ravnal v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Ponudnik obdeluje naslednje podatke: ID (identifikacijska številka), FirstName (ime uporabnika), LastName (priimek uporabnika), Address (naslov), City (mesto), Zip (pošta), Country (država), Email (e-naslov), MSISDN (telefonska številka), IdentityNumber (EMŠO v primeru SI-PASS prijave), transactionID (identifikacijska številka transakcije), transactionType (vrsta transakcije), CUID (unikatna identifikacijska številka stranke), Start time (čas začetka transakcije), Amount (znesek), ValidationType (vrsta validacije), StationID (identifikacijska številka postaje), LineID (identifikacijska številka linije), ProcesTime (čas obdelave transakcije), ZoneId (identifikacijska številka cone), WalletBalance (stanje denarnice uporabnika), BusID (identifikacijska številka avtobusa), StartProductTime (čas začetka veljavnosti produkta), EndProductTime (čas zaključka veljavnosti produkta), NumberOfProduct (število produktov v transakciji), ExecutionTime (čas izvedbe transakcije, TerminalId (identifikacijska številka terminala), Posld (identifikacijska številka prodajnega mesta), ZoneLocationId (identifikacijska številka lokacije cone).
Informacije uporabnikom:
- upravljavec: LPP d.o.o., Celovška cesta 160, Ljubljana, mail@lpp.si;
- pooblaščena oseba za varstvo podatkov: dpo@lpp.si;
- uporabniki/kategorije uporabnikov: prekrškovni organi;
- hramba: podatki o opravljenih nakupih in vožnjah se hranijo v produkcijski bazi za tekoče in prejšnje leto;
- posameznik privolitev kadar koli prekliče, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica, zahteva dostop, popravek ali omejitev obdelave;
- pritožba: Informacijski pooblaščenec;
- ni avtomiziranosti/profiliranja;
- zagotovitev osebnih podatkov je potrebna za sklenitev pogodbe in so obvezni predpogoj za nakup vozovnic, obdelava je potrebna za izpolnitev zakonske obveznosti LPP d.o.o., zakoniti interesi: načrtovanje javnega potniškega prometa, subvencioniranje prevoza, razvoj javnega potniškega prometa;
- podatki o validacijah se v arhivskih bazah hranijo anonimizirano od vzpostavitve sistema EMK Urbana v letu 2009 dalje zaradi potreb načrtovanja, izdelave kapacitetnih analiz in drugega analiziranja.
Potnik ima pravico od LPP d.o.o. (osebno na vseh dostopnih mestih LPP d.o.o. / elektronsko na naslov: dpo@lpp.si, ali preko pošte na naslov: LPP d.o.o., Celovška cesta 160, Ljubljana) brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v 30 dneh dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije (namen obdelave, vrste zadevnih osebnih podatkov, uporabnike, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, obdobje hrambe, podatke glede pravice do popravka, izbrisa ali omejitve obdelave, pravico do pritožbe, razpoložljive informacije v zvezi z virom osebnih podatkov, (ne)obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, profiliranje…). Po izteku 30 dnevnega roka je dopustna pritožba na Informacijskega pooblaščenca.
Več o obdelavi osebnih podatkov je zapisano v politiki zasebnosti na spletni strani LPP na povezavi https://www.lpp.si/politika-zasebnosti.
Osebni podatki kupcev so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.
Osebni podatki, ki so pridobljeni preko Spletne prodaje LPP za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe spletnega nakupa oziroma naročila.
LPP lahko za potrebe izvajanja storitev, v primerih in obsegu, ki je potreben za prenos (osebnih) podatkov, le-te posreduje tudi drugim uporabnikom (npr. uradni organi, ki imajo podlago za zahtevek v zakonu).
LPP ne prevzema odgovornosti za kakršnokoli nepooblaščeno rabo uporabnikovega spletnega uporabniškega računa
Podatki potrebni za registracijo kupca
Obvezni podatki:
- ime in priimek kupca,
- naslov elektronske pošte kupca.
Možnosti načina registracije
- Kupec izvede registracijo oziroma prijavo v uporabniški račun na spletu po pridobitvi aktivacijske kode za vpis posamezne kartice, ki jo natisne na urbanomatu ali jo pridobi v potniškem centru LPP na Slovenski c. 56 v Ljubljani. Za IJPP kartice je možna pridobitev aktivacijske kode samo v potniškem centru LPP na Slovenski c. 56 v Ljubljani. Za pridobitev aktivacijske kode na urbanomatu kupec prisloni kartico Urbana na čitalec in izbere: »Izpis aktivacijske kode za splet«. Registracijo oziroma prijavo v uporabniški račun kupec izvede na povezavi Urbana On-Line Spletna prodaja (https://urbana.jhl.si/).
- Dijakom in študentom, ki vlogo za izdajo subvencionirane vozovnice oddajo na portalu e-Uprave, ni potrebna pridobitev aktivacijske kode za dodajanje kartice Urbana ali IJPP v uporabniški račun. Ob prijavi je potrebno izbrati Prijava s SI-PASS (e-vloga).
- Ob registraciji je obvezno strinjanje s Splošnimi prodajnimi pogoji Spletne prodaje LPP, kar kupec potrdi z oznako v potrditvenem polju pri napisu »pravila in pogoji«.
Ukinitev uporabniškega računa (registracije)
Ukinitev uporabniškega računa kupec sporoči na elektronski naslov: spletna.prodaja@lpp.si. Za preverjanje pristnosti podatkov bo s kupcem vzpostavljen kontakt in potrjena ukinitev računa. Zahtevek za ukinitev računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerega je bila izvedena registracija oziroma prijava. V roku 15 (petnajstih) dni od prejema zahteve bodo izbrisani kupčevi osebni podatki, o čemer bo kupec obveščen po e-pošti.
Cene
- Vse cene so objavljene na spletni strani LPP d.o.o. na povezavi http://www.lpp.si/javni-prevoz/ceniki in v Spletni prodaji LPP ob izbiri produkta.
- Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Davek na dodano vrednost pri nakupu mesečnih vozovnic znaša 9,5 odstotka, za storitve polnitve dobroimetja se DDV ne obračunava (DDV se obračuna šele, ko je storitev opravljena, in sicer v primeru nakupa oz. plačila vozovnice na avtobusu, pri plačilu parkirnine …).
Načini plačila
Plačilne kartice
- MasterCard
- Maestro
- Visa in Visa Electron
Nakup s plačilnimi karticami je v Spletni prodaji LPP popolnoma varen. Spletna prodaja LPP je opremljena z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. LPP d.o.o. je del 3D Secure programa (mednarodni varnostni standard za preverjanje istovetnosti imetnikov kartic pri plačevanju prek spleta) in je tako v okviru pravil kartičnih sistemov zaščiten z vidika zlorab.
Zahtevek za bremenitev kartice bo poslan banki, ko bo sprožen postopek za prevzem kupljenih produktov na vozilih LPP, urbanomatih ali na drugi terminalski infrastrukturi sistema IJPP. Plačilna kartica kupca se obremeni takoj po potrditvi nakupa. Valuta plačila je predmet dogovora med kupcem in banko.
Po opravljenem spletnem nakupu produktov s plačilnimi karticami bo sprožen postopek za prevzem kupljenih produktov na vozilih LPP, urbanomatih ali na drugi terminalski infrastrukturi sistema IJPP.
Storitev Valú
Uporaba VALÚ Monete kot načina plačila se omogoča uporabnikom Telekoma Slovenije, A1 in BOB.
Po opravljenem spletnem nakupu produktov z načinom plačila VALÚ Moneta bo sprožen postopek za prevzem kupljenih produktov na vozilih LPP, urbanomatih ali na drugi terminalski infrastrukturi sistema IJPP.
PayPal
Po izbiri plačila s PayPal plačilnim sredstvom je kupec preusmerjen na PayPal spletno stran, kjer izvede postopek plačila.
Po opravljenem spletnem nakupu produktov z načinom plačila PayPal bo sprožen postopek za prevzem kupljenih produktov na vozilih LPP, urbanomatih ali na drugi terminalski infrastrukturi sistema IJPP.
Pogoji izvedbe spletnega nakupa in obdelave naročila
- Po opravljenem nakupu bo kupec po elektronski pošti prejel obvestilo.
- Ponudnik (LPP d.o.o.) si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, če kupec do določene vozovnice ni upravičen, če je Urbana ali IJPP kartica, katero želi polniti, preklicana ali trajno neaktivna ali odvzeta ali blokirana.
- Polnjenje kartice Urbana z dobroimetjem in/ali terminsko vozovnico lahko kupec naroči in plača preko Spletne prodaje LPP (spletni nakup), če je le ta delujoča.
- Ko prodajno mesto prejme odgovor procesnega centra, pošlje na elektronski naslov kupca potrdilo o izvedbi naročila. Potrdilo mora vsebovati vse podatke iz naročila kupca ter dodatno naslednje podatke (brez podatkov o plačilni kartici, kot je številka kartice in datum veljavnosti):
- številka naročila,
- številka nakupa,
- datum in ura oddaje naročila ter datum in ura potrditve naročila,
- identifikacija vstopnega mesta v internet v času naročanja,
- status nakupa (odobren ali zavrnjen).
- Pred zaključkom nakupa terminske vozovnice ali nakupa dobroimetja preko Spletne prodaje LPP, kupec s klikom na gumb "Potrdi nakup" soglaša, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter potrjuje, da se je pred nakupom seznanil z vsebino splošnih pogojev spletne prodaje in s cenikom produktov ter z njimi soglaša in jih sprejema.
- Po prejemu kupnine bomo vaš nakup zaključili in račun poslali po elektronski pošti.
Prevzem kupljenih produktov
- Kupljeni produkti se prenesejo na kartico Urbana ali kartico IJPP po preteku najmanj 30 (tridesetih) minut od zaključka spletnega nakupa, in sicer na validatorjih v vozilih prevoznika ali terminalski infrastrukturi sistema IJPP, na blagajni v Potniškem centru LPP ter na urbanomatih (na urbanomatih je možen le prevzem dobroimetja, ne pa tudi terminskih vozovnic; uporabnik prisloni kartico Urbana na čitalec urbanomata in na zaslonu izbere Prevzem).
- Polnjenje denarnice z dobroimetjem je prvenstveno namenjeno uporabnikom, ki dobroimetje uporabljajo za plačilo voženj na avtobusih LPP. Nalaganje oziroma prevzem dobroimetja na kartico Urbana se izvede ob validaciji na avtobusu, pri čemer se istočasno opravi tudi nakup vozovnice za eno potovanje (razen v primerih, ko je na kartico že naložena veljavna terminska vozovnica). Uporabniki, ki želijo kupljeno dobroimetje uporabiti za druge namene, na primer za plačilo parkirišča, si lahko prenesejo kupljeno dobroimetje na urbanomatih in v Potniškem centru LPP.
- Dokler kupec ne prevzame dobroimetja, naslednji nakup dobroimetja na spletu ni mogoč.
Morebitne težave pri prevzemu že plačanih produktov v vozilih prevoznika, na urbanomatih ali na terminalski infrastrukturi sistema IJPP kupec pisno sporoči na e-naslov: spletna.prodaja@lpp.si. Težavo se lahko sporoči tudi na telefonsko št. 080 6077.
Preklic naročila
Naročila preko Spletne prodaje LPP lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do potrditve plačila.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Prodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika (LPP d.o.o.) in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Ponudnik (LPP d.o.o) kupcu predlaga, da si potrdilo o sklenjeni pogodbi (naročilu) ali izvod sklenjene pogodbe (naročila) natisne ali shrani na lasten trajni nosilec podatkov, saj ponudnik (LPP d.o.o) zaradi morebitnih tehničnih omejitev ali sistemskih napak, kot tudi zaradi zakonskih določil glede hrambe podatkov, tovrstnih dokumentov ne more hraniti neomejen čas.
Pri plačilu s plačilnimi karticami se nobeni podatki ne zapisujejo na strežniku ponudnika (LPP d.o.o.). Podatki so dostopni samo banki, njenemu procesnemu centru in kupcu oziroma imetniku kartice, razen v primeru, če bi prisilni predpisi določali drugače.
Izdaja računa
Po vsakem uspešno opravljenem nakupu produktov v Spletni prodaji LPP se račun pošlje kupcu v elektronski obliki
Odstop od pogodbe in uveljavljanje reklamacije
- Pravica do odstopa od pogodbe: Kupec ima pravico, da v 14 dneh od nakupa oziroma prevzema dobroimetja ali terminskih vozovnic oziroma od sklenitve pogodbe obvesti LPP o odstopu od pogodbe brez navedbe razlogov, razen v primeru nakupa terminskih mesečnih vozovnic ali dobroimetja, ki je bilo že uporabljeno.
- Postopek za uveljavljanje pravice do odstopa: Kupec poda nedvoumno izjavo o odstopu od prodajne pogodbe osebno v Potniškem centru LPP na Slovenski cesti 56 v Ljubljani, ali po elektronski pošti na e-naslov: spletna.prodaja@lpp.si v roku iz prejšnje alineje.
-
Vračilo plačil: V primeru odstopa od pogodbe LPP kupcu vrne vsa prejeta plačila najpozneje v 14 dneh po prejemu izjave o odstopu. Vračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec.
- Vračilo plačil za letne splošne vozovnice: Pri odstopu od pogodbe za letne splošne vozovnice, ki so že bile uporabljene, kupec vračilo plačila uredi osebno v Potniškem centru LPP na Slovenski cesti 56 Ljubljani.
- Vračilo plačil za letne dijaške ali študentske vozovnice: Vračilo kupnine za letne subvencionirane dijaške ali študentske vozovnice je mogoče v skladu s Pravilnikom o izvajanju subvencioniranega prevoza. Če je bila vozovnica že uporabljena, kupec vračilo plačila uredi v Potniškem centru LPP na Slovenski cesti 56 Ljubljani.
- Stroški vračila terminske splošne vozovnice: Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila že uporabljene letne splošne vozovnice v skladu s Cenikom vozovnic v mestnem in integriranem potniškem prometu.
- Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe: Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe oziroma vračila kupnine, če je terminska vozovnica že uporabljena (tudi delno) ali če je kupljeno dobroimetje že koriščeno, skladno z izjemami iz 135. člena ZVPot‑1.
Reševanje sporov
Pogodbeni stranki si bosta prizadevali vsa morebitna nesoglasja reševati sporazumno in na miren način. V kolikor to ne bo mogoče je za reševanje medsebojnih sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Alternativno reševanje sporov predpisuje Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki ga pogodbeni stranki rešujeta s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (izvajalec IRPS). Kupec se prostovoljno odloči, ali bo vložil pobudo za začetek postopka pri izvajalcu IRPS, ponudnik (LPP d.o.o.) pa se prostovoljno odloči, ali bo sodeloval v postopku.
LPP nima izbranega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga uporabnik oziroma kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Uporabnik oziroma kupec lahko pobudo za začetek postopka IRPS vloži pri kateremkoli izvajalcu izvensodnega reševanja potrošnikih sporov, ki je naveden na seznamu izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov v Republiki Sloveniji. Seznam je dostopen na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport: Reševanje potrošniških sporov | GOV.SI.
Varnost
Ponudnik (LPP d.o.o.) zagotavlja, da je vsak nakup preko Spletne prodaje LPP popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.
Spletna prodaja LPP za maksimalno varnost prenosa uporablja mehanizme, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.
Vsa komunikacija med spletnim brskalnikom in spletno stranjo poteka preko HTTPS protokola, kar pomeni, da so vsi podatki ustrezno šifrirani – podpisani s certifikatom spletne strani.
Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko avtorizacijskega centra banke, s katero ima ponudnik (LPP d.o.o.) pogodbo za plačila s plačilnimi karticami. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.
Pomoč kupcem
Informacije o naročilih, reklamacijah v zvezi s spletnimi nakupi in pomoč pri spletnem nakupu:
- e-naslov: spletna.prodaja@lpp.si
- telefon: 080 6077
Identifikacija ponudnika
Podjetje: JAVNO PODJETJE LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o.
Skrajšani naziv podjetja: LPP d.o.o.
Sedež: Celovška cesta 160, Ljubljana
Telefon:
+386 1 582 25 82 (klicni center)
+386 1 582 24 60 (centrala)
+386 1 582 25 01 (tajništvo)
E-pošta: mail@lpp.si
Spletna stran: www.lpp.si
Številka vpisa v sodni register: 1/09817/00
Matična številka: 5222966000
ID za DDV: SI66742790
Transakcijski računi:
SI56 0400 0027 7756 919 pri OTP d.d.
SI56 0292 4025 3993 039 pri NLB d.d.
SSI56 2900 0005 9907 639 pri UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.
Šifra dejavnosti: 49.310
Osnovni kapital: 18.155.600,00 EUR
Končne določbe
Splošni prodajni pogoji Spletne prodaje LPP se objavijo in so dostopni na https://www.lpp.si/uporabne-informacije-za-potnike/splosni-prevozni-pogoji.
Cenik produktov je dostopen na spletni strani LPP d.o.o. na povezavi http://www.lpp.si/javni-prevoz/ceniki in v Spletni prodaji LPP ob izbiri produkta.
Ponudnik (LPP d.o.o.) kupcu predlaga, da si pred ali najkasneje ob spletnem nakupu te pogoje natisne ali shrani na primeren lasten trajni nosilec podatkov.
Splošni prodajni pogoji Spletne prodaje LPP začnejo veljati naslednji dan po njihovi objavi, to je z dnem 3. 12. 2025
Ljubljana, 2. 12. 2025
JAVNO PODJETJE
LJUBLJANSKI POTNIŠKI PROMET, d.o.o.
Direktor
Peter Horvat
